Znowu nie mam co dodawać, i jakoś straciłam wenę by tu coś pisać.<hm> <no>
Skończyłam dopiero lekcje, musze trochę ogarnąć dom i potem trzeba rozkminić coś i jedziemy z tym no eheh niewazne...
od powrotu do domu siedze jeszcze nieogarnięta .jak zawsze w sumie.!
idę zaraz sie przejsć z psem a potem jak pisałam lecę sprzątac i tak dalej.
ostatnio zaszło u mnie sporo zmian, ale to sprawy prywatne więc o nich pisac nie bedę :).
Niedługo święta,sylwester , plany już mam , mam nadzieje że to wszystko wypali!.
a na nowy rok? postanowienia? jeszcze ich nie poskładałam w jedną całość. ale wiem że to musi być lepszy rok, chociaż bedę tęsknić za tym rokiem bo najgorszy to nie był, a nawet był jednym z lepszych, który ma mase wspomnień , który mógłby się nie kończyc..niestety wszystko to co dobre się skończyło. no może jeszcze przede mną jeden dobry wieczór dziś, i niedziela a jutro zakuwam do geo..ugh!
zdjęć dużo nie mam , kilka z wczorajszego spaceru z niką , nie raz lubię zatopić się w muzyce i iść, nie patrząc na wszystko inne..dojść do pewnego miejsca, gdzieś daleko w polach..i tyle....wróciłam do domu














