no i zaczęło się ......... nastrój zmienił się razem z datą . pożegnałam kochane wakacje które praktycznie nie były ciekawe ani zajebiste, ale miały w sobie coś i dały mi coś do czego bedę miała wieczny sentyment . :)
Co do szkoły... jutro czeka mnie 8 lekcji , pobudka około 7 i na 7:50 do szkoły, dzięki bogu że do szkoły mam 5 kroków , daje mi to wielki plus w zime , bo nie muszę iść a zmarźlak ze mnie sttrrrrrrrraszzzznyyy ^.^
Ogarnęłam troche książek i inne badziewia ... ogarne coś na fbl i ide na tv. na dzis koniec wrażeń, chyba więcej się nie wydarzy : )))))))))))))
+ miło wyprzytulać wszyyystkich z klasy , z niektórymi nie widziałam się caalutkie dwa miesiące o.O
SZKODNIK - WYGRANY NA WESOŁYM MIASTECZKU PRZEZ P.<3 HEHEHE
CZAS BYŁO WYJĄĆ TORBE I PLECAK DO SZKOLY, GRRRR
JUTRO ZACZYNAM LEKCJE OD NAJGORSZEGO PRZEDMIOTU ... CZYT. CHEMIA .__.
JA-MANIAK :))))))))
HUG ME PLEASE
CZEŚĆ : *












Brak komentarzy:
Prześlij komentarz