piątek, 9 listopada 2012

warszawka

Dopiero ogarnęłam zdjęcia z Warszawy...oglądając je z niektórych się śmiałam . boże
 Dobra sprawa uwieczniać jakieś chwile i robić zdjęcia ..
Oczywiscie nie pokaże wszystkich zdjęć , bo może niektóre osoby sobie tego nie życzą, ale coś tam pokażę.
A co u mnie?- u mnie w miarę , w ten weekend chcę trochę odpocząć i nabrać siły na kolejny CIĘŻKI ale to CIĘŻKI tydzień...niestety. 
po dzisiejszym wf mam nieco rozcięty łuk brwiowy i sine oko , ale mniejsza z tym, nie narzekajmy bo wf serio udany, dawno się tak nie śmiałam , eheh..
Z okazji jakiegoś apelu musieliśmy być ubrani apelowo , ja w spódniczce<- haha.. no niewazne
Jestem nie wyspana przez małe komplikacje , między innymi - bezsenność , budzę się w nocy i leżę z otwartymi oczami lub mam jakieś koszmary i odechciewa mi sie totalnie już spać :c cry
Idę ogarnę coś smacznego i ułożę się przed tv , tak zapowiada mi się piątunio ! mniami 

ładne mamy twarze, mmmuuah 















Sławny Stadion w którym dach jest po to żeby był nie używany , super



SEJM 




 ej dziewczyny idzie ładny chłopak - GDZIE?


Koledzy którzy chcieli zdjęcie w Mc ... baaaa oczywko najpiękniejsi : *



WYCIECZKA BYŁA OKK // lubie to

a tu jeszcze jakiś bezsensu gif z brzydką Polką...
eloeloeleelo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz